10:38 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی

خالدی: ایران برای فروش نفت دوستان قدیمی در کنار خود دارد
نماد برتر: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه آمریکا قادر نخواهد بود که صادرات نفت ایران را به صفر برساند گفت:: قطعاً جمهوری اسلامی در برابر اقدامات آمریکا ساکت ننشسته است. باتوجه به همسگایگان کشورمان و گستردگی مرزهای خشکی ایران قطعاً دست جمهوری اسلامی بسته نخواهد بود.
هر وقت اراده کنیم نفت خود را خواهیم فروخت
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که سیاست‌های خصمانه آمریکا راه به جایی نخواهد برد، بیان‌ کرد: زمانی که دنیا بنا داشت تا صادرات نفت ما را به صفر برساند ما یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه صادرات نفت داشتیم. امروز که وضعیت متفاوت است و هر وقت لازم باشد نفت خود را صادر می‌کنیم.
چراغ نیم‌سوز عرضه نفت در بورس
پایگاه خبری راد: سال ۱۳۹۷ بورس انرژی هفت مرتبه میزبان نفت خام شد که در چهار مرتبه بی مشتری ماند با این حال به نظر نمی‌رسد این فرآیند متوقف شود و گفته می‌شود نفت خام در سال جاری هم ماهانه در بورس عرضه شود.
کلنگ ساخت طرح اتیلن اکساید توسط وزیر نفت زده می‌شود
پایگاه خبری راد: ساخت طرح جدید ۲۰۰ هزار تنی اتیلن اکساید با هدف تکمیل زنجیره ارزش و اشتغال‌آفرینی پایدار در اندیمشک به زودی آغاز می‌شود.
روایت زنگنه از کرسنت
پایگاه خبری راد: پرونده کرسنت هم‌چنان در حال تورق است و هر از چند گاهی برخی افراد فصل جدیدی به آن اضافه می‌کنند؛ یک روز نرخ جدیدی را به‌عنوان جریمه ایران مطرح می‌کنند و یک روز حضور فردی را باعث وارد شدن خسارت به ایران در پرونده کرسنت می‌دانند.
با مصوبه جدید مجلس، احتمال خرید نفت در بورس بیشتر شد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بورس انرژی با اشاره به مصوبه مجلس درباره عرضه نفت و میعانات گازی در بورس گفت: این مصوبه به عرضه ها در بورس نظم می دهد و مشتریان از این بابت احساس امنیت می کنند، در نتیجه احتمال انجام معامله نفت خام در بورس بیشتر می شود.
با تصویب مجلس؛ میزان عرضه نفت خام و میعانات گازی در بورس انرژی تعیین شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس در مصوبه ای مقرر کردند در سال ۹۸ ماهانه حداقل دو میلیون بشکه نفت خام سبک، دو میلیون بشکه نفت خام سنگین و دو میلیون بشکه میعانات گازی پارس جنوبی در بورس انرژی عرضه شود.
بررسی ذخایر آبی کشور در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی ذخایر آبی کشور و سیلابی شدن تعدادی از رودخانه ها با حضور وزیر نیرو در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
میرزایی: عده‌ای در صدد ضربه زدن به وزارت نفت هستند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی نامه اخیر جمعی از نمایندگان در مورد ضرورت اصلاح مدیریت وزارت نفت را در راستای ضربه زدن به وزارت نفت و تضعیف صنعت نفت دانست و آن را نگران کننده توصیف کرد.
تولید پتروشیمی به مرز ۶۰ میلیون تن در سال رسید
پایگاه خبری راد: معاون اسبق پالایش و پخش وزارت نفت درباره دستاوردهای مهم حوزه صنعت نفت و گاز درطول چهل سال انقلاب گفت: در گذشته ما یک صنعت وابسته بودیم، یعنی کل تصمیم‌گیری‌ها، مهندسی‌ها، طراحی و اجرای پروژه‌ها در دست انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها بود.
موضوع افزایش قیمت بنزین در کمیسیون انرژی مطرح نیست
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت که موضوع افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در این کمیسیون مطرح نیست.
بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
خوشبینانه در نظر گرفتن قیمت نفت در بودجه ۹۸
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت نفت در بودجه خیلی خوشبینانه در نظر گرفته شده است، گفت: بنده فکر می‌کنم ۵۴ دلار برای هر فروش هر بشکه نفت زیاد است.
 اعضای کمیسیون انرژی از پالایشگاه بید بلند دو در بهبهان بازدید کردند
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون به بهبهان به منظور بازدید از پالایشگاه بید بلند دو خبر داد.
بررسی طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌ها در کمیسیون انرژی
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی و تصویب طرح افزایش دو میلیونی ظرفیت پالایشگاه ها با استفاده از سرمایه مردمی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.